lgotyp1 lgotyp3

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach

Europejskiego Funduszu Społecznego

18.11.2011

Odsłony: 999

INFORMACJA DLA OSÓB ZAMIERZAJĄCYCH KANDYDOWAĆ DO UDZIAŁU W PROJEKCIE W III EDYCJI REKRUTACJI

Informujemy, że z dniem dzisiejszym zmianie uległ Regulamin rekrutacji.

Nowy, obowiązujący w III edycji rekrutacji regulamin umieszczony został w zakładce REKRUTACJA – do pobrania, w wersjach:

- test jednolity - pilk pod nazwą „Regulamin Rekrutacji - wersja obowiązująca od 18.11.2011.doc”

- test z zaznaczonymi zmianami - pilk pod nazwą „Regulamin Rekrutacji z zaznaczonymi zmianami - wersja obowiązująca od 18.11.2011.doc.doc”.

Osoby aplikujące do udziału w projekcie powinny zapoznać się z regulaminami w tym z Regulaminem rekrutacji.

 

 

18.11.2011

Odsłony: 1106

Ogłoszenie o naborze

PODKARPACKA AGENCJA KONSULTINGOWO-DORADCZA

OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW DO PROJEKTU - III EDYCJA

Zgłoszenia do ‘projektu „Załóż własną firmę II edycja” dokonuje się poprzez dostarczenie dokumentów rekrutacyjnych w wyznaczonym terminie do Biura projektu.

Dokumenty rekrutacyjne do wypełnienia można odebrać w Biurze projektu lub pobrać ze strony internetowej projektu (www.gorlice62.pakd.pl)

 

Dokumenty rekrutacyjne należy dostarczyć w terminie od godz. 10.30 w dniu 02.12.2011 do godz. 16.00 w dniu 12.12.2011(w godzinach otwarcia Biura projektu) w jednej z 2 form:

- osobiście (z dowodem osobistym) w Biurze Projektu 38-300 Gorlice, ul. Słowackiego 3 – I Piętro,

- e-mailowo na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Zgodnie z Regulaminem rekrutacji przyjmowanie dokumentów zostanie zakończone wcześniej w przypadku osiągnięcia limitu 60 osób

 

INFORMUJEMY, ŻE W III EDYCJI REKRUTACJI OBOWIĄZUJE NOWY REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU ( W WERSJI Z DNIA 18.11.2011)!!!

Dokumenty rekrutacyjne należy dostarczyć osobiście lub e-mailowo.

Przyjętych zostanie 30 zgłoszeń osobistych oraz 30 zgłoszeń e-mailowych.

Szczegółowe informacje, wzory dokumentów rekrutacyjnych oraz aktualny Regulamin rekrutacji do projektu można uzyskać w Biurze projektu lub na stronie internetowej www.gorlice62.pakd.pl


Wszelkie informacje na temat uczestnictwa w projekcie oraz składania dokumentów rekrutacyjnych zawarte są w:

- Regulaminie uczestnictwa w projekcie

- Regulaminie Rekrutacji

- Regulaminie przyznawania wsparcia

które dostępne są w zakładkach Rekrutacja i Dokumenty oraz w biurze projektu.

Osoby aplikujące do udziału w projekcie powinny zapoznać się z wyżej wymienionymi regulaminami.

 

02.11.2011

Odsłony: 1125

WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
ZAKWALIFIKOWANYCH DO DOFINANSOWANIA – II EDYCJA

 

 

Lp.

Nr wniosku

Liczba uzyskanych punktów

1

22/II/BP

96,50

2

8/II/BP

92,50

3

11/II/BP

90,50

4

20/II/BP

90,50

5

1/II/BP

90,50

6

18/II/BP

90,50

7

6/II/BP

89,50

8

24/II/BP

88,50

9

3/II/BP

87,50

10

10/II/BP

87,00

11

23/II/BP

87,00

12

5/II/BP

86,50

13

13/II/BP

86,50

14

17/II/BP

85,50

 



WSTĘPNA LISTA RANKINGOWA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
NIEZAKWALIFIKOWANYCH DO DOFINANSOWANIA – II EDYCJA

  

Lp.

Nr wniosku

Liczba uzyskanych punktów

1

12/II/BP

85,00

2

16/II/BP

85,00

3

14/II/BP

84,50

4

19/II/BP

83,50

5

4/II/BP

83,50

6

25/II/BP

81,50

7

7/II/BP

77,00

8

2/II/BP

76,00

9

15/II/BP

62,50

10

21/II/BP

57,50

11

9/II/BP

54,00

 

Uczestnicy Projektu, których wnioski nie zostały wstępnie zakwalifikowane do dofinansowania mają możliwość jednorazowego wystąpienia z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie biznes planu w terminie do 14.11.2011 do godziny 16 00.

Tryb postępowania odwoławczego zgodny jest z odpowiednimi zapisami Regulaminu przyznawania wsparcia.

 

18.10.2011

Odsłony: 1035

INFORMACJA O TERMINIE NABORU WNIOSKÓW !!!:

W związku z zakończeniem w dniu 17.10.2011 udzielania wsparcia szkoleniowo – doradczego, informujemy iż wnioski:


a) „o przyznanie środków na rozwój przedsiębiorczości”;
b) „ o udzielenie podstawowego wsparcia pomostowego”

należy składać w Biurze projektu:

Gorlice, ul. Słowackiego 3; telefon: 18 533 11 38


w nieprzekraczalnym terminie:

od 18.10.2011 do 27.10.2011

w godzinach 1030 – 1600

 

Wnioski wraz z załącznikami należy składać w II egzemplarzach/kompletach w teczkach zawieszkowych w wersji papierowej (obligatoryjna) oraz elektronicznej na płycie CD/DVD.


Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Dokumenty powyższe można pobrać z zakładki „DOKUMENTY” lub w Biurze projektu..

 

Szczegółowych informacji udziela biuro projektu !

 

29.08.2011

Odsłony: 416

Informujemy, że zakończony został proces rozpatrywania odwołań od wyników rekrutacji II edycja.

W związku z tym zaktualizowana została lista rankingowa.

 

 

Lista osób zakwalifikowanych do projektu–

II edycja




l.p

Nr rejestracyjny

Liczba punktów

1

1/II

113,00

2

12/II/IT

100,25

3

10/II/IT

99,00

4

19/II/IT

98,75

5

2/II

98,00

6

18/II/IT

97,75

7

1/II/IT

97,25

8

38/II

97,00

9

23/II/IT

95,75

10

24/II/IT

94,50

11

30/II

94,25

12

9/II/IT

92,00

13

2/II/IT

91,50

14

5/II

91,50

15

21/II/IT

91,50

16

9/II

91,50

17

3/II

91,25

18

24/II

91,25

19

27/II/IT

90,75

20

31/II/IT

90,50

21

21/II

90,00

22

16/II

89,50

23

10/II

89,00

24

39/II

88,00

25

4/II/IT

87,75



Lista rezerwowa - II edycja




l.p

Nr rejestracyjny

Liczba punktów

1

14/II/IT

87,50

2

6/II/IT

87,25

3

40/II

87,25

4

8/II/IT

86,25

5

17/II

85,50

6

23/II

85,50

7

29/II/IT

84,75

8

13/II/IT

84,75

9

19/II

84,50

10

6/II

84,25

11

20/II/IT

84,00

12

22/II

84,00

13

30/II/IT

83,25

14

11/II

83,00

15

36/II

83,00

16

7/II/IT

83,00

17

28/II

83,00

18

22/II/IT

82,75

19

16/II/IT

81,25

20

27/II

80,75

21

25/II/IT

80,25

22

25/II

80,00

23

29/II

80,00

24

28/II/IT

79,00

25

8/II

79,00

26

15/II/IT

77,00

27

7/II

76,25

28

11/II/IT

75,50

29

3/II/IT

75,25

30

14/II

72,00

31

17/II/IT

71,75

32

32/II

70,50

33

15/II

70,25

34

37/II

70,00

35

20/II

69,50

36

26/II/IT

68,25

37

12/II

67,75

38

13/II

67,75

39

4/II

64,50

40

18/II

62,00

41

5/II/IT

60,25

42

34/II

57,25